خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

معاون محمدباقرقلیباف در حالی به دفاع از مدیریت شهری در دوره اسبق پرداخته است که هیچ گونه اشاره ای به 52 هزار میلیارد تومان بدهی به جا مانده از این دوران برای شهرداری نمی کند.

معاون سابق برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: اقدامات مدیریت شهری در زمان قالیباف باعث رشد ۵درصدی کیفیت زندگی شهروندان تهرانی و قرار گرفتن بین ۵ شهر برتر جهان از این حیث شده است.

 

ناصر امانی  در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به گزارش اخیر مؤسسه معتبر اکونومیست از بهبود کیفیت زندگی در پایتخت کشورهای جهان و قرار گرفتن تهران بین پنج کشوری که بالاترین بهبود را داشته‌اند، گفت: این گزارش که توسط یک مؤسسه معتبر بین المللی تهیه شده، و در واقع عملکرد پنج‌ساله اخیر مدیریت شهری تهران را ارزیابی کرده است نشان می‌دهد همه تبلیغات و جوسازی‌ها و جنگ روانی که طی دو سال گذشته علیه مدیریت شهری سابق انجام گرفته و ادامه دارد سیاسی بوده و با هدف تخریب یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

امانی گفت : آقایان در گزارشی که برای شهردار سابق تهران آقای  نجفی تهیه کرده و وی نیز آن را در شورای شهر ارائه داده‌اند و در رسانه‌ها منتشر شده جایگاه تهران را در رتبه‌بندی جهانی با عناوینی چون «‌‌ضعیف‌ترین» و در «رتبه آخر» و ...‌ توصیف کرده بودند.

وی تصریح کرد: در حالی که در آن گزارش، فقط سه شاخص که شهر تهران نسبت به بقیه شهرها رتبه کمتری داشت، مورد استفاده قرار گرفته بود که 2 شاخص آن ارتباطی با مدیریت شهری نداشت و در گزارش اکونومیست آمده که تهران پایتخت ایران کنار شهرهای آبیجان، هانوی و بلگراد با 5 درصد رشد شهرهایی بودند که بیشترین بهبود کیفیت زندگی را در 5 سال گذشته تجربه کرده‌اند.

دفاع تمام قد امانی از مدیریت شهری قالیباف در حالی است که وی هیچ اشاره ای به 52 هزار میلیارد تومان بدهی به میراث مانده از دوره قبل برای مدیران فعلی شهرداری نمی کند.بدهی که دست مدیریت شهری کنونی را در انجام تمامی امرو عمرانی و نیازمند اعتبار بسته است.

اگرچه اقدامات مثبت دوره گذشته شهرداری تهران قابل انکار نیست اما فقدان انظباط مالی خلاء بزرگی است که مدیران ارشد دوره قبل باید درباره آن توضیح دهند.

  • خط قرمز شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی