خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

رسول کشت پور به عنوان گزینه اول شورای شهر که از میان 5 منتخب حایز بالاترین میزان رای یعنی 14 موافق شد. اکنون محتمل ترین گزینه برای انتخاب آتی اعضای شورای شهر به شمار می آید. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت بازرگانی و فوق دیپلم حقوق است.

رسول کشت پور مدتی عهده دار سمت مشاور عالی سازمان و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کیش بوده است. همچنین آخرین جایگاه مدیریتی وی، است. وی سابقه 11 سال و 3 ماه مدیریت در شهرداری ارومیه را در سال 76 در کارنامه خود دارد. گفته می شود کشت پور 15 سال بطور مستمر در مجموعه های شهری شهرهای ارومیه و تهران فعالیت داشته که 4 سال آن در منطقه 2 تهران بوده است. علاوه براینکه مدتی عهده دار مسئولیت مشاور عالی سازمان و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کیش، ریاست هیئت مدیره شرکت پارس سازه تامین ، وابسته به شرکت شستا نیز بوده است.
حواشی مدیریتی کشت پور در شهرداری تهران

او که سال گذشته، تنها سه ماه پس از روی کار آمدن نجفی به عنوان شهردار منطقه دو تهران منصوب شد تنها در مدت کوتاهی در اقدامی بی سابقه و سوال برانگیز همزمان 13 نفر را بدون مراسم تودیع و معارفه عزل کرد اگرچه وی از اهداف و انگیزه خود هرگز حرفی نزد اما روابط عمومی شهرداری منطقه 2 تهران از این خانه تکانی بزرگ با نام "تغییر در جهت کارآمدی در اداره یک منطقه برخوردار" نام برد. این کار رسول کشت پور را در طول 14 ماهه استقرار مجموعه جدید شهری تهران نام "بزرگترین خانه تکانی شهرداری تهران" را از آن خود کرد.

همچنین خودسوزی یک نفر مقابل شورای شهر به دلیل درگیری با شهرداری منطقه دو که مدیریتش با کشت پور بود رخ  داد.

این اما همه ماجرا نیست، کشت پور ۱۲ شهریور  امسال همزمان با تصویب قانون منع بکار گیری بازنشستگان در اقدامی پیش دستانه به دلیل مشمول شدن این قانون، استعفای خود را تقدیم افشانی شهردار تهران کرد تا از قانون مصوب مجلس تبعیت کند. اما افشانی با استعفای وی موافقت نکرد.

  • خط قرمز شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی