خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به بررسی استفساریه مستثنی شدن شهرداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فرایند انتخاب شهردار چند روز به تعویق افتاد.

علی اعطا در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز در خصوص فرایند انتخاب شهردار اظهار داشت: بنا برنامه زمانبندی که اعلام شده بود 12 آبان باید 5 نفر از گزینه‌های نهایی شهرداری تهران مشخص و برنامه خود را ارائه می‌دادند

وی افزود: در جلسه امروز به این نتیجه رسیدیم که 2، 3 روز فرایند انتخاب شهردار را به تعویق بیندازیم تا استفساریه مستثنی شدن شهرداران کلانشهرها از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شود و پس از آن تصمیم‌گیری کنیم.

سخنگوی شورا تصریح کرد: نهایتاً امروز رأی‌گیری در خصوص انتخاب 5 گزینه نهایی شهرداری تهران اتفاق نیفتاد و اگر استفساریه در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اجتماعی رأی بیاورد شهردار مستثنی می‌شود و کلاً فرایند انتخاب شهردار متوقف خواهد شد.

اعطا گفت: اگر مهلت قانونی به اتمام رسید طبیعتاً سرپرست انتخاب می‌کنیم تا پس از آن شهردار را انتخاب کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی استفساریه مستثنی شدن شهرداران رأی نیاورد روز سه‌شنبه 15 آبان در جلسه علنی شورای شهر تهران رأی‌گیری خواهد شد و 5 نفر انتخاب می‌شوند.

  • خط قرمز شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی