خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

شنیده ها حاکی از آن است که اعضای هیات مدیره بانک شهر پس از تائید بانک مرکزی بنا دارند برای این بانک یک مدیرعامل جوان انتخاب کنند.

این تصمیم احتمالا به دلیل مشکلات جدی است که بانک شهر با آن دست به گریبان است. اخیرا یک عضو شورای شهر اعلام کرد دارایی های بانک شهر فراتر از نقدینگی آن است، بانک در تامین اعتبار پروژه های شهرداری مشکل دارد و اساسا بانکی که قرار بود مشکلات شهرداری را حل کند اکنون دردسر شده است.

تلاش برای جوانگرایی در بانک شهر نیز احتمالا احساس نیاز برای تصمیم گیری های جسورانه و عبور از مشکلاتی است که این مجموعه با آن دست به گریبان است.

رئیس شورای شهر تهران اخیرا اعلام کرده است: سهامداران بانک شهر کاندیدای مورد نظر خود را برای هیات مدیره انتخاب کردند و صلاحیت این افراد در صورت احصا شدن از سوی بانک مرکزی، مشخص شده و هیات مدیره جدید نیز مدیرعامل جدید را انتخاب خواهد کرد که در حال حاضر منتظر نظر بانک مرکزی هستیم.

  • خط قرمز شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی