خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران  گفت: وضعیت مالی شهرداری تهران واقعا بحرانی است و پیشنهاد می کنم در جلسه فوق العاده وضعیت مالی شهرداری را بررسی کنیم.

.

مجید فراهانی،در خصوص وضعیت مالی شهرداری تهران گفت: وضعیت مالی شهرداری تهران بحرانی است به گونه ای که تنها نیمی از بودجه شهرداری محقق شده و ما اگر بر این اساس جلو برویم از بودجه ۱۷ هزار و پانصد میلیارد تومانی حداکثر حدود ۹ هزار میلیارد تومان محقق خواهد شد.

فراهانی ادامه داد: این بدین معنا است که تنها می توان هزینه های نگهداشت شهر را تامین کرد و ما شاهد تعطیلی پروژه های شهری هستیم.

فراهانی با ارائه پیشنهاد افزود: برای عبور از این وضعیت دو روش داریم؛ اول: کاهش هزینه ها در شهرداری تهران؛ با جدیت معتقدم 30 درصد هزینه ها را می توان کاهش داد و دوم: فراخوان جنبش جذب سرمایه ها در شهرداری تهران که متاسفانه در گذشته شاهد جذب هیچ سرمایه بزرگی در شهر تهران نبوده ایم.

  • خط قرمز شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی