خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

معاون شهردار تهران از حذف سهمیه طرح ترافیک غیرخبرنگارها خبر داد و گفت: این موضوع در کمیته ای بررسی و در نهایت طرح ترافیک ۳۴ نفر حذف شد.

محسن پورسیدآقایی در خصوص حذف برخی از افرادی که به نام خبرنگاری طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده بودند، گفت: این افراد یا نقص مدارک داشتند و یا بر اساس شکایاتی که شده بود، اعلام کردند که خبرنگار نیستند، در نتیجه در یک کمیته‌ای که نماینده شهرداری تهران و اعضای شورا حضور داشتند به موضوع رسیدگی و در نهایت ۳۳ یا ۳۴ نفر حذف شدند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: کل اعتراضات رسمی و غیررسمی که از این تعداد آرم توزیع‌شده صورت گرفت فقط 100 مورد بود، از بین موارد رسیدگی شده فقط به 33 مورد درست رسیدیم که طرح آنها نیز حذف شده است.

بر اساس این گزارش رسیدگی به تخلفات سوء استفاده کنندگان از طرح ترافیک خبرنگاری در حالی با حذف سهمیه آنان فیصله یافته تلقی شده است که در کشورهای پیشرفته کوچکترین سوء استفاده از اموال و موقعیت های عمومی شفاف و علنی در رسانه ها اعلام شده و مجازات های سنگینی در پی دارد. 

اسامی برخی از ژن های خوب اعم از فرزندان نمایندگان مجلس و مسئولان در بین دریافت کنندگان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری به چشم می خورد.

  • خط قرمز شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی