خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

حضور محمدعلی افشانی در پست شهردار تهران در حالی با ابهام روبروست که اعضای شورای شهر در واکنش به این رویداد یکی به نعل و یکی به میخ می زنند.

سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در این باره یادآور شد: برداشت ما در شورای شهر این است که این مصوبه شامل حال شهردار تهران نمی شود، در عین حال ما مفسر قانون نیستیم.

محمد علیخانی عضو دیگر شورای شهر نیز در این رابطه اظهار داشت: افشانی شهردار تهران همواره اعلام کرده که تابع قانون است. ما نیز به عنوان اعضای شورا معتقدیم قانون شامل حال هر کسی شود باید آن را بپذیریم و اجرا کنیم.

علیخانی ادامه داد: با توجه به این که این قانون ابلاغ نشده است ما نمی‌دانیم شامل حال چه کسانی می‌شود و از این بابت نمی‌توانیم برای آن مصداقی در نظر بگیریم و بحث استفساریه را مطرح کنیم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه فعلا کمیته‌ای برای انتخاب شهردار جدید تشکیل نشده است،تصریح کرد: اگر زمانی قانون شامل شهردار شد تا اجرای آن زمان می‌برد که می‌توان در آن مدت زمان، کارها را برای انتخاب شهردار جدید انجام داد و شورا نیز در آن موقع حتماً تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

غلامرضا انصاری عضو سابق شورای شهر تهران صراحتاً اعلام کرد که قانون شامل حال شهردار تهران می‌شود و بهتر است که اعضا به فکر تشکیل یک کمیته باشند.

ناهید خداکرمی عضو دیگر شورای شهر تهران نیز در این باره گفت: پیش‌بینی ما این است که افشانی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی‌شود.

وی در عین حال افزود: در غیر اینصورت آمادگی لازم برای انتخاب شهردار بعدی تهران را داریم.

  • خط قرمز شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی