خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

رئیس شورای شهر تهران گفت: یک هفته دیگر هم برای ماندن شهردار تهران تلاش می کنیم و و بعد وارد فاز انتخاب شهردار می شویم.

محسن هاشمی امروز جمع خبرنگاران درباره طرح دوفوریتی که قرار است در مجلس مطرح شود، اظهار داشت: این طرح ممکن است به صورت سه فوریت نیز مطرح شود، آن هم به دلیل اینکه برخی ارگان ها از جمله وزارت اطلاعات، قوه قضائیه، فرهنگستان ها و شهرداران کلانشهرها نیروهای باتجربه خود را از دست می دهند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص اینکه چرا شورا سریع تر وارد فاز انتخاب شهردار بعدی نمی شود، گفت: ما یک هفته دیگر نیز تلاش خودمان را می کنیم. اما بر فرض یک درصد اگر این شهردار نباشد، اعضای شورا در ذهن هایشان در خصوص نفر بعدی پیش بینی هایی کرده اند.

وی اضافه کرد: حتی مشورت هایی نیز با هم و در کمیسیون ها مطرح شده که پس از آنکه وضعیت قانون منع به کارگیری بازنشستگان قطعی شد، این اسامی از سمت اعضای شورا مطرح خواهد شد. اما در هم اندیشی امروز این موضوع را مطرح کردیم که اگر واقعا نتوانیم آقای افشانی را حفظ کنیم، پروسه انتخاب شهردار به طولانی بودن گذشته نباشد و آن را کوتاه می کنیم.

هاشمی در خصوص اینکه آیا شما نیز عضو گزینه ها هستید، افزود: شاید در ذهن برخی از اعضا من نیز به عنوان گزینه مطرح باشم

  • خط قرمز شهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی