خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

مراقب انتشار شایعات شهرمان باشیم

خط قرمز شهر

هر مقدار که اهمیت یک پدیده بیشتر باشد، احتمال ایجاد شایعه درباره آن قوت می یابد و ازسوی دیگر هر مقدار که آن پدیده دارای ابهام بیشتر باشد و اطلاعات کمی از آن در دسترس همگان باشد، شایعه با سرعت و قدرت بیشتری منتشر می شود.
پس بهتر بدانیم تا بهتر تصمیم بگیریم

بایگانی

مدیرکل اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران جزئیات بیشتری در خصوص رسیدگی به پرونده تخلفات اعضای شورای شهر و روستای استان تهران ارائه داد.

رحیم سلیمانی راد گفت: ۹ عضو شورای شهر در استان تهران به علت ارتشاء و گرفتن رشوه و تبانی در معاملات شهرداری و ... دستگیر شده‌اند که از این تعداد، ۳ نفر به قید وثیقه آزاد شده و شش نفر هنوز در بازداشت به‌سر می‌برند. عضویت این افراد به صورت معلق درآمده و این افراد فعلا عضوی از شورا محسوب نمی‌شوند تا حکم آ‌نها به صورت نهایی در دادگاه‌های بالادستی به نتیجه برسد.

سلیمانی راد افزود اسامی شهرهایی که اعضای آن دستگیر شده‌اند را ذکر نکرده و در پاسخ به این سوال که این پرونده‌ها چگونه به اطلاع استانداری رسیده و چه فرآیندی را طی کرده است، افزود: در برخی موارد استانداری ورود کرده و در برخی موارد نیز خود ما وارد شده‌ایم. البته یکی از پرونده‌ها به دستگیری یک کارمند شهرداری مربوط می‌شود. این کارمند شهرداری به علت پرداخت رشوه دستگیر شده بود و بقیه را لو داده است. او در بازجویی‌ها اعلام کرده که پول‌ها را گرفته و به فلان عضو شورا داده است. البته من در جریان نیستم که درباره دستگیری چهار عضو شورا در یک شهر پای چقدر پول در میان بوده است و هنوز مبلغ آن مشخص نیست. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی